Здоровья

image

ВІВСЯНА КАША — РАДІСТЬ НАША

Ви любите вівсянку? А вівсяний кисіль? Ні? Дуже прикро. Дивовижні страви — цілющі й до того ж смачні, а у приготуванні зовсім простенькі. І не
Full story
image

SMS-ЕПІДЕМІЯ

Надто часте відправлення повідомлень по мобільному телефону та електронних листів в Інтернеті може стати раннім симптомом психічних розладів, стверджує професор Джеральд Блок із США. Лікар-психіатр ...
Full story
image

НАЙГІРШЕ — ДІТЯМ

Уживання спиртних напоїв підлітками викликає в них порушення короткочасної пам’яті в майбутньому, переконані британські вчені. З допомогою тестів вони провели дослідження, перевіривши пам’ять 26 підлітків, ...
Full story
image

БРОКОЛІ І СЕРЦЕ

Капуста броколі (підвид цвітної), приготована на парі, поліпшує роботу серця і зменшує ушкодження міокарда в умовах нестачі кисню. Такого висновку дійшли американські вчені з університету ...
Full story
image

КАВА І РАК

Американські вчені в результаті багаторічного обстеження понад 120 тисяч жінок дійшли висновку, що ризик раку яєчників у них при підвищених дозах споживання кави знижується на ...
Full story
image

ЧИ БЕЗПЕЧНО У ВАШОМУ ОФІСІ?

Загальновідомо, що левову пайку часу більшість з нас проводить на робочому місці. Для жителів великих міст це зазвичай кабінети різноманітних офісів.  Щодо безпеки праці, на ...
Full story
image

КОМП’ЮТЕР – ШКІДНИК?

Здається, без комп’ютера сучасній людині не вижити. Комп’ютерна цивілізація узалежнила нас від сірих моніторів без нашої згоди. Проте наскільки це безпечно для нашої психіки та ...
Full story
image

ДІЄТА І ВАША ГРУПА КРОВІ

Дієтологи зі всього світу дотримуються того правила, що в прагненні поліпшити свою фігуру, в першу чергу, слід обмежити вживання тих продуктів, які не засвоюються, тобто ...
Full story
image

ЗАМІСТЬ ПІГУЛОК ЯГОДИ

Як засвідчили дослідження німецьких учених, ягоди треба включати до свого меню щодня, тим паче що зараз літо і їх не бракує.Науковці з Німеччини провели низку ...
Full story
image

МОЛОКО ДОПОМОЖЕ СЕРЦЮ

Одна чашка знежиреного молока щодня допоможе зміцнити серцеві функції і на 37% запобігти розвиткові серцевих хвороб. Такого висновку дійшли лікарі американської Серцевої асоціації.Розглянувши дію різних ...
Full story
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next last total: 402 | displaying: 1 - 10